Υγεία

Οι ασθενείς βαθμολογούν τα νοσοκομεία: Άριστα στους γιατρούς, κόκκινη κάρτα σε σίτιση - καθαριότητα


Η φωνή των ασθενών για τις υπηρεσίες υγείας στα δημόσια νοσοκομεία αποτυπώνεται πλέον συστηματικά μέσω ενός νέου ψηφιακού εργαλείου αξιολόγησης, το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή στις 14 Ιουλίου.

Σε μόλις έναν μήνα, έχουν σταλεί πάνω από 32.000 SMS, με το 25% των ερωτηματολογίων να έχει ήδη απαντηθεί. Τα πρώτα δεδομένα δείχνουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πολιτών, ιδιαίτερα για την επάρκεια του ιατρικού προσωπικού, με το 92% να δηλώνει ότι έλαβε την απαραίτητη φροντίδα από τις κατάλληλες ειδικότητες. Πολύ θετικές είναι επίσης οι αξιολογήσεις για την ευγένεια και τον σεβασμό του προσωπικού, καθώς και για τις σαφείς οδηγίες κατά το εξιτήριο.

Ωστόσο, το ψηφιακό εργαλείο ανέδειξε και σημεία που χρήζουν βελτίωσης. Χαμηλότερες βαθμολογίες καταγράφονται στους τομείς της αριθμητικής επάρκειας του νοσηλευτικού προσωπικού, της καθαριότητας, της ποιότητας της σίτισης και της ψυχολογικής υποστήριξης των ασθενών.

Η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν Βιλδιρίδη, χαρακτήρισε την ανταπόκριση ως «εξαιρετικά ενθαρρυντική» και κάλεσε τους ασθενείς να συνεχίσουν να συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο που λαμβάνουν με SMS πέντε ημέρες μετά την έξοδό τους από το νοσοκομείο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις