Με τον πολιτισμό και την ιστορία της περιοχής να αναδεικνύονται στα ισχυρότερα πλεονεκτήματά της, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιχείρησε άνοιγμα στην κινεζική αγορά μέσα από τη δυναμική συμμετοχή της στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “ITB China 2024”, που πραγματοποιήθηκε στη Σανγκάη.
Στο πλαίσιο της έκθεσης τα στελέχη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησαν σειρά προγραμματισμένων συναντήσεων με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, στους οποίους παρουσιάστηκε το συνολικό τουριστικό προϊόν της περιοχής. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας, το πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα, οι ποικίλες δραστηριότητες που προσφέρει η περιοχή και ο γαστρονομικός πλούτος της Κεντρικής Μακεδονίας ήταν ορισμένα από τα στοιχεία που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού, ώστε να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις που ανοίγουν τον δρόμο για νέες επαγγελματικές συνεργασίες.
Σε ό,τι αφορά το προφίλ των κινέζων τουριστών, όπως έγινε γνωστό, αυτοί ταξιδεύουν συνήθως με όλη την οικογένεια και επιθυμούν να επισκέπτονται προορισμούς που συνδυάζουν πολιτιστικά αξιοθέατα, φιλόξενα αστικά κέντρα, γαστρονομία, δραστηριότητες φύσης και τοποθεσίες ειδυλλιακές για φωτογράφιση.
« Καθώς το ενδιαφέρον της κινεζικής αγοράς επικεντρώνεται ως επί το πλείστον στον ελληνικό πολιτισμό, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ήταν εκεί παρούσα, ακριβώς για να προβάλει το πολύ πλούσιο πολιτιστικό απόθεμα που έχει. Η ανταπόκριση που συναντήσαμε από τους επαγγελματίες μάς κάνει να πιστεύουμε ότι η Κεντρική Μακεδονία μπορεί να αποτελέσει τον εν δυνάμει βασικό θεματικό προορισμό για τους κινέζους τουρίστες», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.