Επιχειρήσεις

CNP Cyprialife: Επιχειρώντας έξω από το πλαίσιο


Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής δράσης, πέρα και έξω από ό,τι θεωρείται αναμενόμενο και συνηθισμένο, μοιράστηκε το Δυναμικό Πωλήσεων της CNP Cyprialife στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018 στο Αμφιθέατρο του Σιακόλειου Εκπαιδευτικού Κέντρου Κλινικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότεροι από 300 Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι, απ’ όλη την Κύπρο, καθώς και στελέχη του διοικητικού προσωπικού. Με τον θεματικό τίτλο «Επιχειρούμε… έξω από το πλαίσιο» («out of the box») η CNP Cyprialife θέλησε να αποδώσει τη δύναμη, τη δυναμική και την προσήλωσή της στον επαγγελματισμό και στην καινοτομία. «Στοιχεία απαραίτητα», όπως σημειώνει στη σχετική της ανακοίνωση, «για μια ασφαλιστική εταιρεία που επιδιώκει να βρίσκεται με αξιοπιστία δίπλα στους πελάτες που την εμπιστεύονται».

Στον χαιρετισμό του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου CNP Cyprus Insurance Holdings Τάκης Φειδία τόνισε: «Τα τελευταία χρόνια αποδείξαμε στην πράξη πως τα όρια μπορούν να ξεπεραστούν. Και το πετύχαμε αυτό γιατί κατορθώσαμε, όλοι μαζί, σαν μία ομάδα, να σκεφτόμαστε έξω από τα συνηθισμένα. Να ανοίγουμε νέους δρόμους. Να δρούμε και να επιχειρούμε… έξω από το πλαίσιο!». Απευθυνόμενος στους συνέδρους, πρόσθεσε: «Όταν γύρω μας οι ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών μας αλλάζουν συνεχώς, οφείλουμε και εμείς να αλλάζουμε και να προσαρμοζόμαστε με ταχύτητα στα νέα δεδομένα».

Η Γενική Διευθύντρια της CNP Cyprialife Ανδρεανή Καλλιμάχου καλωσόρισε την Dream Team της CNP Cyprialife, εκφράζοντας μεγάλη ικανοποίηση και θερμές ευχαριστίες στους ασφαλιστικούς συμβούλους της εταιρείας, τους επαγγελματίες που το 2017 ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο στα παραγωγικά τους αποτελέσματα. Η κα Καλλιμάχου ανέλυσε τους κύριους άξονες της στρατηγικής πωλήσεων της εταιρείας για το 2018 και παρουσίασε στο Δίκτυο Πωλήσεων το υψηλού κύρους βραβείο καινοτομίας, που η CNP Cyprialife κέρδισε στον σχετικό Διαγωνισμό της ΟΕΒ. Βραβείο που αντανακλά τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας και την αφοσίωσή της στην ποιότητα των ασφαλιστικών λύσεων που προσφέρει.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων Γιώργος Γώγου ανέπτυξε το θέμα της Ημερίδας «Επιχειρούμε… έξω από το πλαίσιο», δίνοντας πρακτικά παραδείγματα μέσα από την καθημερινή εργασία. Η ουσία είναι το πώς οι αντισυμβατικές ιδέες και δράσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά, μέσα σε ένα περιβάλλον της αγοράς που πολλοί επιλέγουν τον εύκολο δρόμο της αντιγραφής παρά τον πιο δύσκολο -αλλά πολύ πιο δημιουργικό- της καινοτομίας.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις