Πολιτική

Διαφημιστική δαπάνη φορέων του Δημοσίου: Το 30% στην Περιφέρεια


Επισημάνσεις προς τα αρμόδια Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και Δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών απέστειλε το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης σε συνέχεια προηγούμενων ανακοινώσεων για τα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής το 2018 αναφορικά με τα Υπουργεία και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτυερου δημόσιου τομέα. Υπενθυμίζεται πως στόχος του Υπουργείου είναι να κατανεμηθεί τουλάχιστον το 30% της διαφημιστικής δαπάνης σε μέσα της περιφέρειας. 

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

Στην εγκύκλιο που απεστάλη σημειώνονται:

1. Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

2. Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.

 

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις