Αν και πέρασαν 20 χρόνια από τότε που πρωτοεμφανίστηκε στην Γηραιά Ήπειρο η γνωστή αλυσίδα Starbucks κάνει τώρα ντεμπούτο στην γειτονική Ιταλία, μια αγορά με ιδιαίτερες απαιτήσεις στον καφέ.
Είναι γεγονός πως πέρασαν αρκετά χρόνια διαβουλεύσεων και σχεδιασμών ώστε τελικά να παρθεί η απόφαση για παρουσία στην Ιταλία, την ώρα που ο όμιλος διαθέτει παρουσία σε 78 χώρες.
Η Ιταλία αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο «καταναλωτή» καφέ σ’ όλο τον κόσμο και επομένως, η Starbucks βλέπει μεγάλες προοπτικές, παρά τον έντονο ανταγωνισμό.
Οι προκλήσεις και οι προοπτικές για την αγορά του καφέ παραμένουν μεγάλες σε όλα τα επίπεδα. Οι αριθμοί και οι προσδοκίες αυξάνονται και ο κλάδος είναι από τους πλέον αναπτυσσόμενους στην αγορά των ποτών. Μόλις πρόσφατα άλλωστε, η Coca-Cola προχώρησε στην αγορά της Costa, της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας καφέ στον κόσμο.