Οριακά μειωμένα ήταν τα κέρδη της PepsiCo για το τρίτο τρίμηνο τα οποία όπως ξεπέρασαν έστω και ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών, καθώς η ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές αντιστάθμισε ακόμα μία περίοδο υποχώρησης των όγκων της στη Βόρεια Αμερική.
Ειδικότερα, ο κολοσσός των αναψυκτικών και σνακς ανακοίνωσε κερδοφορία 2,29 δολαρίων ανά μετοχή στο τελευταίο τρίμηνο, έναντι της μέσης πρόβλεψης της αγοράς για 2,26 δολ/μτχ.
Παρομοίως, ο τζίρος της PepsiCo ανήλθε σε 23,94 δισ. δολάρια ξεπερνώντας τα 23,83 δισ. που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Οι καθαρές πωλήσεις της PepsiCo αυξήθηκαν κατά 2,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ εξαιρουμένων εξαγορών, εκποιήσεων και συναλλαγματικών επιπτώσεων, τα οργανικά έσοδα της κατέγραψαν αύξηση κατά 1,3% στο τρίμηνο.
Ωστόσο, ο πολυεθνικός κολοσσός εξακολουθεί να βλέπει κάμψη της ζήτησης για τα προϊόντα του. Ο παγκόσμιος όγκος των πωλήσεων της Pepsi, τόσο σε τρόφιμα όσο και σε αναψυκτικά, μειώθηκε κατά 1% στο τρίμηνο.
Η Pepsi αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εγχώρια αγορά της (ΗΠΑ) τα τελευταία τρίμηνα, γεγονός που την έχει οδηγήσει να κάνει επενδύσεις ξανά στα επιμέρους brands της και να εξετάσει μέτρα μείωσης του κόστους.