Στην πρώτη θέση αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών παραμένει η γνωστή αεροπορική χαμηλού κόστους, Ryanair καθώς σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία:
-Το 87% των περισσότερων από 65,000 πτήσεων αφίχθησαν στην ώρα τους τον Ιούνιο
-Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 2 παράπονα
-Κάθε 1,000 επιβάτες αντιστοίχισαν σε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή
-Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair διακίνησε πάνω από 1.8 εκατομμύρια πελάτες τον Ιούνιο, με το 87% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”