Πολύ κρατικό χρήμα θα μοιραστεί φέτος στα media από υπουργεία και κρατικούς φορείς, που θα “τρέξουν” προγράμματα ενημέρωσης και προβολής, απευθυνόμενα στο ευρύ κοινό.
Για τον τρόπο κατανομής υπάρχουν κανόνες και κριτήρια – τα οποία όμως συνήθως καταστρατηγούνται. Θα υπάρξουν λοιπόν ευνοημένοι και “ριγμένοι” και δεν θα αποφευχθούν αντιδράσεις και διαμαρτυρίες Ομως, μάλλον δεν θα έχουμε νέα “λίστα Πέτσα”.
Μέσα στις τρεις πρώτες εβδομάδες του έτους η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας έχει εγκρίνει 10 νέα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής, συνολικής δαπάνης 12,4 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο κονδύλι θα διατεθεί στην καμπάνια για το εθνικό πρόγραμμα “Σπύρος Δοξιάδης”, που αφορά τη δημόσια υγεία – πρόληψη και καινοτόμες υπηρεσίες. Για την προβολή του προγράμματος εγκρίθηκε δαπάνη 7,3 εκατ. ευρώ.
Μεγάλα ποσά θα διατεθούν επίσης μέσω των Περιφερειών, για την επικοινωνιακή προβολή περιφερειακών προγραμμάτων. Το πρόγραμμα της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα απορροφήσει 1,86 εκατ. ευρώ, της Στερεάς Ελλάδας 1,34 εκατ. της Δυτικής Ελλάδας 547.400 ευρώ και της Ηπείρου 235.000
Για το πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2021-2027 εγκρίθηκαν 306.500 ευρώ, ενώ της Κρήτης θα απορροφήσει 240 χιλιάδες.
Εχουν εγκριθεί επίσης κονδύλια για την προβολή τοπικών προγραμμάτων, όπως του Δήμου Δράμας (289.461 ευρώ) κα του Δήμου Παύλου Μελά (217.625 ευρώ).
Μικρή (74.400 ευρώ) είναι η εγκριθείσα δαπάνη για την καμπάνια της Γενικής Γραμματείας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, που θα απευθύνεται σε μηχανικούς και κατασκευαστικές εταιρείες και θα αφορά την ταχύτερη έκδοση οικοδομικών αδειών