AUTOin

Πρώτη δοκιμή του νέου VW Touareg στην Αυστρία! (vid)


Το νέο VW Touareg είναι το μοντέλο που θα συμβάλει καθοριστικά στη μείωση της απόστασης της γερμανικής μάρκας από την κατηγορία των πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών. Η τρίτη γενιά του γνωστού SUV διαθέτει πληθώρα νέων στοιχείων και τεχνολογιών που αποτελούν προνόμια των πολυτελών αυτοκινήτων.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης στέλνει μηνύματα στους ανταγωνιστές της και για μια ακόμη φόρα επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της στη κατασκευή άρτιων και ολοκληρωμένων αυτοκινήτων.

Όπως διευκρινίστηκε από στελέχη της μάρκας, κατά την διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασης του αυτοκινήτου στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, η αποστολή που ανέλαβε η ομάδα ήταν δύσκολη γιατί αυτό το μοντέλο είναι η ναυαρχίδα της εταιρείας. Ανάμεσα στους στόχους της μάρκας είναι και προσέλκυση υποψήφιων αγοραστών που επιλέγουν κυρίως premium μοντέλα και έχουν την ανάλογη υψηλή τιμή.

Η νέα στόχευση του καινούργιου αυτοκινήτου που προορίζεται για μεγάλα ταξίδια, είναι εμφανής στον οδηγό από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το βαρύ αυτοκίνητο χάρη στα πολυάριθμα συστήματα ασφάλειας, υποστήριξης του οδηγού και διαχείρισης της κίνησης είναι ευκολοδήγητο και προσφέρει την αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας που υπάρχουν στα πολυτελή μοντέλα.

Ο χειρισμός του αυτοκινήτου είναι εύκολος και η κίνηση του ακόμη και σε επαρχιακούς δρόμους δεν δυσκολεύει τον οδηγό. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή και όλα τα τμήματα συνεργάζονται για να προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. 

Αξίζει να τονισθεί η προσπάθεια των μηχανικών να αποκτήσει το αυτοκίνητο υψηλή ποιότητα κύλισης. Αυτό το στοιχείο είναι καθοριστικό για τον υποψήφιο αγοραστή πολυτελών αυτοκινήτων γιατί προσδίδει στο αυτοκίνητο επιπλέον χαρακτηριστικά τα οποία συμβάλουν στη μείωση της κόπωσης κατά την διάρκεια της οδήγησης. Ο όρος ποιότητα κύλισης, περιλαμβάνει, το επίπεδο θορύβου από την κίνηση του αυτοκινήτου, τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και άλλες παραμέτρους. Επίσης, περιλαμβάνει τους κραδασμούς και τις ταλαντώσεις που φθάνουν στη καμπίνα. 

Οι διαθέσιμοι χώροι είναι μεγάλοι και πέντε ενήλικες μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς υποχωρήσεις. Όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρο είναι από τους μεγαλύτερους στη κατηγορία.

Ένα ακόμη στοιχείο που αποτελεί πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η υψηλή ισχύς των κινητήρων. Η δοκιμή έγινε με τον κινητήρα ντίζελ V6 ισχύος 286 ίππων. Αυτή είναι η ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη μονάδα που παράγεται τώρα από την μάρκα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσανατολίζονται στη διατήρηση των κινητήρων ντίζελ στη γκάμα των μεγάλων διαστάσεων μοντέλων τους, γιατί αυτές οι μονάδες παραγωγής ενέργειας έχουν όλα τα χαρακτηριστικά που εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση και απρόσκοπτη κίνηση. Επίσης, μετά την αναβάθμιση τους έχουν περιορισθεί οι εκπομπές των ρύπων. Την θέση τους θα πάρουν σταδιακά οι νέες υβριδικές μονάδες παραγωγής ενέργειας καθώς και οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες μονάδες νέων προδιαγραφών.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης έγινε και νυχτερινή επίδειξη των ικανοτήτων των νέων συστημάτων που υποστηρίζουν τα μπροστινά φώτα του αυτοκινήτου. Το νέο Touareg είναι το πρώτο μοντέλο της VW που εφοδιάζεται με σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision. Με τη βοήθεια μίας θερμικής κάμερας υπέρυθρων, αναγνωρίζεται η υπέρυθρη ακτινοβολία που εκπέμπεται από έναν ζωντανό οργανισμό. Κάθε άνθρωπος ή ζώο που 'βλέπει' η κάμερα, απεικονίζεται με χρώμα (πράσινο ή κόκκινο, ανάλογα με το βαθμό επικινδυνότητας), σε μία μαυρόασπρη οθόνη. Η εικόνα αυτή αναμεταδίδεται στην οθόνη του Digital Cockpit. Μόλις το Night Vision εντοπίσει κίνδυνο, προειδοποιεί τον οδηγό με οπτική ένδειξη στο Digital Cockpit και στην προαιρετική οθόνη του Head- up Display. Ταυτόχρονα, προετοιμάζει το σύστημα πέδησης και το σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος για άμεση και στο μέγιστο βαθμό, επέμβαση.

Με τη βοήθεια του νέου συστήματος προβολέων LED matrix IQ.Light', το σύστημα ανάβει στιγμιαία τους προβολείς ώστε να προειδοποιήσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην περιοχή κινδύνου και να βοηθήσει τον οδηγό στον εντοπισμό τους. Η λειτουργία του φωτισμού εντοπισμού προσφέρεται αποκλειστικά μαζί με το σύστημα νυχτερινής όρασης. Ο συνδυασμός του Night Vision και των προβολέων IQ.Light - LED matrix, εξασφαλίζει έγκαιρη προειδοποίηση και ταχύτερη αντίδραση σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό αυτής της τεχνολογίας είναι ο διαδραστικός έλεγχος της λειτουργίας των φώτων που καθιστά ευκολότερη και ασφαλέστερη τη νυχτερινή οδήγηση. Οι προβολείς LED χρησιμοποιούν συνδυασμό πηγών - με LED (light-emitting diode) που έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ανεξάρτητα. Τα φώτα για τη μεσαία σκάλα περιλαμβάνουν μία πλακέτα με 48 LEDs, ενώ οι προβολείς περιλαμβάνουν μία πλακέτα με 27 LEDs. Κάθε φωτιστικό σώμα αριθμεί συνολικά 128 LEDs, μεταξύ αυτών και οι πηγές για τα φώτα σήμανσης (φώτα ημέρας, φώτα διασταύρωσης, και φλάς).

Εκτός από την τεχνολογία LED, τα εμπρός φωτιστικά σώματα, έχουν και τη δυνατότητα έξυπνης λειτουργίας. Σε δέκατα του δευτερολέπτου, ένας μικροεπεξεργαστής δέχεται σήμα από την εμπρός κάμερα, ψηφιακά δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης, σήμα από το GPS, αναγνωρίζει τη γωνία στροφής του τιμονιού, την ταχύτητα κίνησης της στιγμής, και ενεργοποιεί συγκεκριμένα LEDs, για το καλύτερο δυνατό φωτιστικό αποτέλεσμα. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύστημα ενεργών φώτων (Dynamic Light Assist) για να ενεργοποιήσει τη συνεχή λειτουργία της κύριας δέσμης φωτισμού. Τα νέα φωτιστικά σώματα βασίζονται στη λειτουργία κάμερας και είναι εξαιρετικά φωτεινά κάθε στιγμή, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα να κάνουν τόσο άμεσα και γρήγορα ορατούς τους ανθρώπους ή τα ζώα στο σκοτάδι, όσο δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν με τα συμβατικά συστήματα φωτισμού.

Η διαδραστική λειτουργία των προβολέων μοιάζει περισσότερο με εκείνη ενός αυτοκινήτου με πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης. Για παράδειγμα, η εμπρός κάμερα αναγνωρίζει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε έντονα φωτισμένο δρόμο, και αυτόματα αλλάζει από τους προβολείς στη μεσαία σκάλα. Με τα δεδομένα που λαμβάνει από το σύστημα πλοήγησης και τα σήματα του GPS, το Touareg με το σύστημα IQ.Light - LED matrix, αναγνωρίζει επίσης ακόμα και το αν κινείται σε δρόμο με Ευρωπαϊκό ή Βρετανικό Κ.Ο.Κ (δεξιά ή αριστερή λωρίδα), και προσαρμόζει ανάλογα τη δέσμη των προβολέων.

Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στην Ελλάδα στο τέλος Ιουνίου. Η τιμή της βασικής έκδοσης υπολογίζεται γύρω στα 85.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις