Μέσω ενδοεπικοινωνίας μίλησε σήμερα ο υπουργός Υγείας Β. Κικίλιας με τους δύο Έλληνες που επαναπατρίστηκαν από την Κίνα και παραμένουν για παρακολούθηση στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Μετά την επίσκεψη του στο νοσοκομείο ο υπουργός Υγείας σε ανάρτηση του στο twitter αναφέρει: «Επισκέφτηκα το νοσοκομείο αναφοράς «Σωτηρία» και μίλησα μέσω ενδοεπικοινωνίας, με τους δύο Έλληνες που επαναπατρίστηκαν την περασμένη Κυριακή από την Κίνα. Θέλω να ευχαριστήσω τους γιατρούς και τους νοσηλευτές, για το εξαιρετικό έργο που επιτελούν.
Οικονομία
Γιατί «δεν ίδρωσε το αυτί» κανενός όταν ο Τραμπ απείλησε την ΕΕ με δασμούς 100%
Πριν από έναν χρόνο, όταν ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απειλούσε με τεράστιους δασμούς σχεδόν κάθε προϊόν που έφθανε στην αμερικανική αγορά, οι αγορές αντέδρασαν έντονα και οι ...