Στη Βουλή για τη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας του ΣΥΡΙΖΑ, πήγε το απόγευμα ο πρωθυπουργός. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρακολούθησε στην αίθουσα της Ολομέλειας την ομιλία του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκου, ενώ στο εντευκτήριο είχε χαλαρή κουβέντα με πολλούς βουλευτές της ΝΔ που βρίσκονταν εκείνη την ώρα εκεί. «Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν κάτι που το περιμέναμε. Μας δίνουν ευκαιρία να αναδείξουμε την πολιτική μας. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει την πόλωση. Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη. Εμείς εφαρμόζουμε τις πολιτικές μας, κάνουμε τη δουλειά μας και απευθυνόμαστε στους πολίτες», είπε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός.
Επιχειρήσεις
Γιατί κάποιοι διευθυντές θέλουν δια ζώσης εργασία κάθε μέρα; Για λόγους... εξουσίας
Πολλοί εργοδότες που ζητούν επιστροφή στην καθημερινή εργασία στο γραφείο επικαλούνται την παραγωγικότητα, τη συνεργασία και την εταιρική κουλτούρα. Όμως, σειρά ερευνών δείχνει ότι ...