Ομάδες άσκησης δημόσιας επιρροής που προσπαθούν να επηρεάσουν τον πρόεδρο των ΗΠΑ, ξοδεύουν συχνά εκατομμύρια δολάρια προκειμένου να το κατορθώσουν. Ωστόσο, κατά την περίοδο της διακυβέρνησης από τον Μπάιντεν, χρησιμοποιείται μία παλιά και λιγότερο εντυπωσιακή τακτική με επίκεντρο τα ΜΜΕ, σχολιάζει το Politico.
Ένας μικρός αριθμός οργανισμών και φορέων με κοινοβουλευτικά συμφέροντα, χρησιμοποιούν τις έντυπες διαφημίσεις στην παραδοσιακή εφημερίδα του Ντέλαγουερ "The News Journal", προκειμένου το μήνυμά τους να διαβαστεί από τον πιο ισχυρό άνθρωπο στον κόσμο.
O πρόεδρος Μπάιντεν θεωρείται ίσως, ο πιο διάσημος αναγνώστης της αναφερόμενης εφημερίδας.
Μία προσεκτική έρευνα για την ίδια εφημερίδα, εντόπισε 17 διαφημίσεις από ομάδες άσκησης δημόσιας επιρροής, που δημοσιεύτηκαν μεταξύ του Σεπτεμβρίου και του πρώτου δεκαπενθήμερου του Νοεμβρίου.
Τα μηνύματα των διαφημίσεων καλούσαν τον πρόεδρο Μπάιντεν να αναλάβει δράση για την υιοθέτηση μιας πολιτικής ανανεώσιμων καυσίμων, τον παρότρυνα επίσης, ζωηρά να μειώσει το πυρηνικό οπλοστάσιο των ΗΠΑ, ενώ εξέφραζαν την ευγνωμοσύνη τους για τη διατήρηση των περιοχών πολιτιστικής κληρονομιάς των διάφορων φυλών στη Γιούτα.
Οι ίδιες διαφημίσεις βρίσκονται συχνά κοντά σε ένα πιο παραδοσιακό διαφημιστικό περιεχόμενο της ίδιας εφημερίδας, δίπλα σε έντυπες διαφημίσεις που παροτρύνουν τους τοπικούς αναγνώστες να αγοράσουν ένα σκούτερ ή να προσλάβουν ένα ντόπιο τεχνίτη στέγης.
Οι διαφημίσεις στην αναφερόμενη εφημερίδα υπογραμμίζουν ότι σε θέματα άσκησης δημόσιας επιρροής, χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα προβολής, αντανακλώντας τους δεσμούς του Μπάιντεν με το Ντέλαγουερ, αλλά και τη δέσμευση του να επισκέπτεται συχνά την Πολιτεία του.
Είναι γνωστό, ότι ο πρόεδρος Μπάιντεν διάβαζε την αναφερόμενη εφημερίδα στη διάρκεια της θητείας του ως αντιπρόεδρος των ΗΠΑ, ενώ συχνά χρησιμοποίησε ερωτήσεις των δημοσιογράφων της, στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του 2020.