Ανοίγουν σήμερα οι προσφορές των δύο κοινοπραξιών που διεκδικούν να αναλάβουν την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό (Βεϊκου-Γουδή), προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ.
Είναι το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο που θα εκτελεσθεί την επόμενη πενταετία στην Ελλάδα, γεγονός που δικαιολογεί το έντονο ενδιαφέρον κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου και διεθνών ομίλων.
Οι ανάδοχοι θα εξασφαλίσουν απασχόληση και σημαντικά έσοδα τα επόμενα χρόνια, ενώ πολλές τεχνικές εταιρείες θα επωφεληθούν αναλαμβάνοντας υπεργολαβίες.
Επικεφαλής των δύο κοινοπραξιών είναι ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συνεργάζονται με διεθνείς ομίλων κατασκευών και τεχνολογίας.
Στη μία συμμετέχουν ο όμιλος (μέσω της θυγατρικής Ακτωρ), η ιταλική Ansaldo και η γιαπωνέζικη Hitachi.
Στη δεύτερη η ελληνική κατασκευαστική Αβαξ συνεργάζεται με τη γαλλική Alstom και την ιταλική Ghella.
Η τεχνική προσφορά του σχήματος με επικεφαλής την Άβαξ έχει συγκεντρώσει υψηλότερη βαθμολογία. Ομως η επιλογή αναδόχου θα εξαρτηθεί κυρίως από τις οικονομικές προσφορές,που θα γνωστοποιηθούν σήμερα.