Οι κινεζικές πλατφόρμες διαδικτυακών πληρωμών NetsUnion και China UnionPay κατέγραψαν δυναμική αύξηση των πληρωμών μέσω του διαδικτύου στη διάρκεια των εορτασμών της Εθνικής Ημέρας της Κίνας και του φετινού Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κινεζικής Λαϊκής Τράπεζας (PBC), της κεντρικής τράπεζας της Κίνας.
Στη διάρκεια των οκταήμερων διακοπών, οι διαδικτυακές πληρωμές μέσω των δύο πλατφορμών έφτασαν τα 13,26 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,60 τρισεκατομμύριο ευρώ) αυξημένες κατά 1,86 τρισεκατομμύριο γιουάν (περίπου 220 δισεκατομμύρια ευρώ) από την περσινή εορταστική περίοδο.
Κατά την ίδια περίοδο, οι δύο πλατφόρμες διαχειρίστηκαν περίπου 41,6 δισεκατομμύρια συναλλαγές, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 9,5 δισεκατομμυρίων συναλλαγών σε σύγκριση με την εορταστική περίοδο του 2024, υπογραμμίζει η PBC.