Περίπου πέντε εικοσιτετράωρα το χρόνο ή 14 οκτάωρα εργασίας (δηλαδή πάνω κάτω 110 ώρες) χάνουν οι Αθηναίοι στο κυκλοφοριακό, κάτι που αντιστοιχεί σε οικονομικό κόστος στα 1000 ευρώ τονίζει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο καθηγητής του εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και συγκοινωνιολόγος Κωσταντίνος Κεπαπτσόγλου, Διευθυντής του Εργαστηρίου Σχεδιασμού Συστημάτων Μεταφορών.
Θεωρεί επίσης ότι ο περιορισμός των φορτηγών στον Κηφισό μπορεί να βοηθήσει στο κυκλοφοριακό. Όμως η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου απαιτεί πληθώρα ρυθμίσεων που θα πρέπει να μελετηθούν προσεκτικά.
Στην ερώτηση τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια καθώς τα αυτοκίνητα αυξάνονται ραγδαία ο κύριος Κεπαπτσόγλου εκτιμά ότι «η κατάσταση δεν θα γίνει εντυπωσιακά χειρότερη τα επόμενα χρόνια (αν και ήδη είναι εξόχως προβληματική). Η δημογραφική δυναμική της πόλης είναι πολύ χαμηλή, με τον πληθυσμό μάλλον να μειώνεται. Η δε οικονομία θα βελτιώνεται περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, αλλά με μάλλον χαμηλούς ρυθμούς».
ΑΠΕ-ΜΠΕ