Oι υπουργοί Ενέργειας των χωρών του ΟΠΕΚ+ αποφάσισαν να μειώσουν την παραγωγή κατά 2 εκατ. βαρέλια την ημέρα, όπως έκανε γνωστό το Reuters.
Πρόκειται για διπλάσια μείωση, από τα μεγέθη που είχαν ακουστεί τον τελευταίο καιρό.
Oι υπουργοί Ενέργειας των χωρών του ΟΠΕΚ+ αποφάσισαν να μειώσουν την παραγωγή κατά 2 εκατ. βαρέλια την ημέρα, όπως έκανε γνωστό το Reuters.
Πρόκειται για διπλάσια μείωση, από τα μεγέθη που είχαν ακουστεί τον τελευταίο καιρό.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...