Τη σχεδίαση και υλοποίηση του εύχρηστου customer loyalty σχήματος Score for More για την Intersport Ρουμανίας ανέλαβε η QIVOS, κορυφαίο marketing technology agency, σε συνέχεια της επιτυχίας που σημείωσε το συγκεκριμένο σχήμα στα καταστήματα της γνωστής αλυσίδας στην Ελλάδα.
Η συνεργασία αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς επιβεβαιώνει το στρατηγικό πλάνο της QIVOS για ενίσχυση της εξωστρέφειάς της και τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των πελατών της. Διαθέτοντας επιτυχημένη δραστηριότητα σε 10 χώρες, η εταιρεία διαχειρίζεται συνολικά 35+ προγράμματα.
Το “Score for More” είναι ένα πρόγραμμα ανταμοιβής αποκλειστικά σχεδιασμένο για την αλυσίδα καταστημάτων αθλητικών ειδών Intersport και τις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών που εξυπηρετεί. Με εύκολη και άμεση διαδικασία εγγραφής τόσο στο κατάστημα όσο και στην ιστοσελίδα της Intersport Ρουμανίας, οι καταναλωτές απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και οφέλη, κερδίζοντας πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν άμεσα και γρήγορα από την πρώτη κιόλας αγορά.
Η CΟO της QIVOS κα. Φανή Χαρμπή, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι να αναλαμβάνουμε και να υλοποιούμε έργα που έχουν ήδη γνωρίσει σημαντική επιτυχία στην Ελλάδα, σε άλλες αγορές που δραστηριοποιούνται οι εταιρείες - πελάτες μας. Μέσω τέτοιων συνεργασιών, ενισχύουμε σημαντικά τη διεθνή παρουσία μας, παρέχοντας αποτελεσματικές υπηρεσίες loyalty management που βοηθούν τις επιχειρήσεις να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με ακόμη περισσότερους καταναλωτές. Η εμπιστοσύνη της Intersport Ρουμανίας είναι πολύ σημαντική για όλους εμάς στην QIVOS και μας δίνει κίνητρο να συνεχίσουμε να δουλεύουμε καινοτόμα και αποτελεσματικά loyalty σχήματα που έχουν ως στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές μία ολοκληρωμένη εμπειρία επιβράβευσης, σε όλα τα σημεία επαφής».