Media

Κρατικό χρήμα στα media - Πρόβλημα η κατανομή


Οι δαπάνες προβολής-ενημέρωσης-διαφήμισης του Δημοσίου και των κρατικών φορέων είναι μία σημαντική πηγή εσόδων για όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - και ιδιαίτερα για τα ιντερνετικά. Υπάρχει όμως πρόβλημα κατανομής των διατιθέμενων κονδυλίων - σε ποιούς, πόσα, με ποιά κριτήρια.

Οι επιχειρήσεις του κλάδου ελπίζουν ότι δεν θα επαναληφθεί φέτος το κακό προηγούμενο της περιβόητης «λίστας Πέτσα» και η μερίδα του λέοντος δεν θα καταλήξει πάλι σε διαπλεκόμενους και σε φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, με αποκλεισμό των υπολοίπων. Νόμος και διατάξεις για την κατανομή των κονδυλίων υπάρχουν - το ζήτημα είναι αν θα εφαρμοστούν.

Μέσα στα α’ τρίμηνο του 2024 οι φορείς του Δημοσίου θα πρέπει να υποβάλουν τα επικοινωνιακά τους προγράμματα στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για το τρέχον έτος, μαζί με τους απολογισμούς του 2023.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι φορείς καταρτίζουν αναλυτικό πρόγραμμα προβολής, με προϋπολογισμό δαπάνης, από την οποία το 30% πρέπει να κατευθύνεται στα περιφερειακά ΜΜΕ.

Στην περίπτωση της «λίστας Πέτσα» δεν τηρήθηκε η διαδικασία αυτή, με το επιχείρημα του έκτακτου χαρακτήρα της πανδημίας. Τώρα δεν υπάρχει δικαιολογία...

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα