Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2024 (SS24).
Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
Επιπλέον, ο Chinlund δημιούργησε σφαιροειδή φωτιστικά σαν πολυελαίους για να φωτίσει τον χώρο. Σε αυτή την ονειρώδη εγκατάσταση, οι παρευρισκόμενοι προσκλήθηκαν να βυθιστούν στο ζεστό ηλιόφως του καλοκαιριού που τύλιγε όλο το σκηνικό (https://www.instagram.com/p/Cx55wLUMtxn/).
Η τελευταία κολεξιόν του Louis Vuitton εξέφραζε μια αίσθηση έλλειψης βαρύτητας, με τα ενδύματα να φέρνουν στον νου το όλο χάρη φούσκωμα ιστίων. Σε αυτή την τολμηρή κολεξιόν, ο Ghesquière έπαιζε με όγκους, παρουσιάζοντας δημιουργίες, κάθε μία των οποίων αγκαλιάζει διαφορετική πλευρά της θηλυκότητας, αγνοώντας συμβατικές εποχές και κώδικες ενδυμασίας και συνδυάζοντας φιγούρες και γκαρνταρόμπες από τη δεκαετία του 1950 έως τη δεκαετία του 1980, με κατά καιρούς νεύματα στον 19ο αιώνα (https://www.youtube.com/watch?v=XpRzg2Zkqy0).