Δημιουργίες με τολμηρά νετσέν και έντονο χρώμα (για τα δικά του δεδομένα) παρουσίασε ο οίκος Louis Vuitton, κλείνοντας την εβδομάδα του γυναικείου pret-a-porter 2019-2020 στο Παρίσι. Το ντεφιλέ του οίκου παρουσιάστηκε στο Λούβρο, το οποίο είχε "μεταμορφωθεί" για την εκδήλωση σε ένα άλλο παρισινό μουσείο, το Κέντρο Πομπιντού.
Δείτε ολόκληρο το fashion show στο τέλος του κειμένου
Ο στόχος του Νικολά Γκεσκιέρ, καλλιτεχνικού διευθυντή του Louis Vuitton και σχεδιαστή των γυναικείων κολεξιόν του, ήταν να "δημιουργήσει το σοκ ανάμεσα στο παλιό και στο τωρινό". Για τον λόγο αυτό, οι καλεσμένοι του πέρασαν στον τετράγωνο περίβολο του Λούβρου, παραδοσιακό χώρο των ντεφιλέ του πλουσιότερου οίκου παγκοσμίως, και βρέθηκαν στο αναδομημένο σκηνικό του μουσείου σύγχρονης τέχνης που απέχει ένα και πλέον χιλιόμετρο από εκεί.
Οι ηθοποιοί 'Εμα Στόουν, Τζένιφερ Κόνελι, Λεά Σεϊντού, Σιένα Μίλερ, 'Εμα Ρόμπερτς, Τζάστιν Θερού και το τοπ μοντέλο Κάρλι Κλος ήταν στην πρώτη σειρά.
Η κολεξιόν συνδύασε με τόλμη τα καρό, τις ρίγες, τα floral, μοτίβα με ζώα και τα χρώματα -- το πράσινο, το κίτρινο, το μπλε, το κόκκινο με το μαύρο και το ασημί. Κάτι που η κριτικός μόδας της New York Times Βανέσα Φρίντμαν χαρακτήρισε αμέσως "πουρέ κακογουστιάς".
Για τον Νικολά Γκεσκιέρ, ο στόχος ήταν να παρουσιάσει το ενδυματολογικό ύφος της γειτονιάς περιμετρικά του Κέντρου Πομπιντού, όπου η παρισινή κομψότητα και το εκλεκτικό καθημερινό ντύσιμο συμβαδίζουν. "Μου αρέσει αυτή η εντύπωση του ενδυματολογικού melting pot (που παραπέμπει στο πολιτισμικό melting pot [χωνευτήρι] της Νέας Υόρκης). Τη μεταφέρω σε άλλη κλίμακα σήμερα στον Louis Vuitton", υπογράμμισε ο σχεδιαστής.
Γιατί άραγε ο Γκεσκιέρ να μεταφέρει το Κέντρο Πομπιντού μέσα στο Λούβρο; Γιατί το Μπομπούρ είναι ένα μέρος όπου συναντάς καλλιτέχνες του δρόμου, αρτίστες, σοβαρούς επισκέπτες των μουσείων. Είναι μια γειτονιά που προσήλκυσε σχεδιαστές όπως ο Ζαν Πολ Γκοτιέ, ο Γιότζι Γιαμαμότο οι οποίοι είχαν εκεί κοντά τα ατελιέ τους όταν η γειτονιά θεωρείτο ακόμη πληγή για την πόλη και σήμερα υμνείται για τη διαφορετικότητα για την οποία κάποτε κατηγορείτο, γράφει η Βανέσα Φρίντμαν.
Τα μοντέλα, αδύνατα και ανδρόγυνα, περπατούσαν με αποφασιστικότητα στην πασαρέλα, φορώντας μπότες, χαμηλά μποτάκια ή παπούτσια derby.
Στα ρούχα οι ώμοι είναι φαρδείς, οι φούστες κοντές και η μέση υπογραμμίζεται από ζώνη με τετράγωνη αγκράφα πάνω στην οποία απεικονίζονται ένα στόμα ή ένα μάτι μακιγιαρισμένα σε στιλ ποπ.
Στο κεφάλι τα μοντέλα φορούσαν σκουφάκια που θύμιζαν αυτά της κολύμβησης, από μαύρο δέρμα ή με μοτίβο ντάμας δίδοντας στο σύνολο μια αστική φουτουριστική πινελιά.
Ορισμένες πολύχρωμες εμφανίσεις συνδυάζονται με ένα εξαιρετικά μακρύ μονό σκουλαρίκι.
Η κολεξιόν, που εμπνέεται από τον πρωτοποριακό καλλιτέχνη Piet Mondrian έως τον κυβισμό, περιλαμβάνει επίσης κλασικά κομμάτια με μια νότα χαλαρής πολυτέλειας, ένα χαρακτηριστικό του σχεδιαστή.