Ο υφυπουργός Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, σε πρόσφατη συνέντευξή του αναφέρει τη σημασία της αξιολόγησης στο σύστημα υγείας, η οποία όχι μόνο επιβραβεύει τις καλές πρακτικές αλλά κινητροδοτεί και τις αδύναμες πλευρές να βελτιωθούν. Τονίζει ότι η αξιολόγηση πρέπει να βασίζεται στην άποψη των πολιτών, χρησιμοποιώντας μετρήσιμα και συστηματικά εργαλεία για τη σταθερή βελτίωση των υπηρεσιών.
Για την ηλεκτρονική ιχνηλάτηση στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), ο κ. Θεμιστοκλέους εξηγεί ότι μέσω του "βραχιολιού" οι ασθενείς θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση της εξυπηρέτησής τους. Παράλληλα, η τεχνολογία θα επιτρέπει στην Πολιτεία να εντοπίζει καθυστερήσεις και να αντιδρά άμεσα, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα του συστήματος.
Ο υφυπουργός ολοκληρώνει με την ανακοίνωση της νέας τηλεφωνικής γραμμής "1566", η οποία θα προσφέρει καθοδήγηση στους πολίτες για διαδικαστικά ζητήματα του ΕΣΥ, χωρίς να παρέχει ιατρικές συμβουλές. Η γραμμή θα λειτουργήσει από τον Ιούλιο και στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών αναφορικά με τα σχετικά γραφειοκρατικά ζητήματα.