ΚΚΕ: Η κυβέρνηση προωθεί το αμερικανικό LNG που θα πληρώσει ο λαός και οι εφοπλιστές θα θησαυρίσουν
«Η κυβέρνηση, με αφορμή και τις κυρώσεις στη Ρωσία, προωθεί το πανάκριβο αμερικανικό LNG, που θα πληρώσει ο ελληνικός λαός, τη στιγμή που οι Έλληνες εφοπλιστές θα θησαυρίσουν από τ...