Οικονόμου: Φταίει η εταιρεία της Αττικής Οδού -Αγωγές για αποζημιώσεις σε εγκλωβισθέντες
Στη διαχειρίστρια εταιρεία της Αττικής Οδού επιρρίπτει η κυβέρνηση τις ευθύνες για το κυκλοφοριακό "έμφραγμα" και για τον εγκλωβισμό χιλιάδων οδηγών και επιβατών. Η εταιρεία αντ...