Κουτσούμπας: Το ν/σ για την περίθαλψη ωφελεί μόνο τα "κοράκια" της Υγείας
Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στη σημερινή του ομιλία στη Βουλή στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την δευτεροβάθμια περίθαλψη απευθυνόμενος στην κυβέρνηση είπε: «Πάρτε ...